Awek sebelah umah cun

Nama aku ady aku nak cerita sikit pasal pengalaman aku tentang sexs la apa lagi kan dah blog ni untuk cerita macam ni kan mesti lah ini topik cerita nya.

Cerita ni bermula bial ada satu keluarga yang baru pindah di sebelah umah aku dia ada seorang anak dara yang memang cun la terpikat aku nengooknya badan manatab teteknya boleh tahan la besa jugak.Nak di jadikan cerita pada satu hari tu mak dia suruh dia menyidai baju di luar rumah dan dia pun keluar dari rumah untuk menyidai kain timme tu macam biasa la aku lepak depan rumah menhirup udara segar aku pun ternampak dia keluar dalam keadaan berkemban dan mata aku terus tertummpu ke arah dia yang bergitu seksi itu.Tiba-tiba aku merasakan adik aku yang sedang tidur telah mula bangun.

Mata aku masih tertumpu kepada satu badan yang seksi itu.Otak aku mula berfikir macam-macam idea jahat untuk merogolnya dan mcam-macam.Tiba-tiba dia memandang ke arah aku yang sedang memerhatikan tubuhnya itu.Aku pun buat-buat melihat ke arah lain.Selepas dia selesai menyidai kain dia datang menuju ke arah aku…dia panggil aku ady dan aku panggil dia ira…

Dia bertanya pada aku…

Ira:kenapa mata awak tak berkedip tengok saya tadi….

aku:mana ada…

Ira:Tipu saya nampak tadi…(nada marah)

Aku:(aku mengaku)saya tak tahan tengok awak mantab sangat….

Ira:Betul ka badan saya mantab…Awak orang oertama kata badan saya mantab….

katanya……

Dia kata pada aku “awak pernah main ngan pempuan ka sebelum ni” dan aku jawab “tak pernah”.Dia berkata lagi “nak try tak”.Aku bertanya nak main ngan sapa.Ira menjawab dengan pantas “saya ada” katanya.Aku pun tersenyum pada nya dan berkata “boleh ka main ngan awak”.Di jawab “apa tak blehnya saye pun nak try jugak macam mana rasa nya main ngan lelaki”.Aku tanya pada dia “bila nak buat”.Di jawab “malam ni saye dengan adik ja dekat rumah sebab mak dan ayah saya pegi tido rumah sedara sebab anak makcik saya tu kenduri dan saya malas nak pegi”dan dia kata lagi “saya tunggu malam ni tau”sambil membuka ikatan kain dan menunjukkan teteknya yang besar pada aku tapi dia atk bagi pegang sebab dia kata malam nanti pegang la puas-puas.

Aku pun masuk ke dalam rumah dan mata aku hanya memerhatikan arah rumah ira untuk memerhatikan adakah mak dan bapa nya dah keliuar atau belum.Selepas setengah jam aku menunggu akhirnya aku melihat mereka dah mula keluar dari rumah.Aku berkata dalam hati “yaehh!! masanya dah tiba”.Pada ketika itu ira sedang memakai baju t-shirt dan berkain batik.Ketika itu aku melihat baju t-shirt nya agak ketat sehingga menampakkan bentuk buah dada nya yang agak besar membuatkan aku menjadi stim.

Kebetulan pada hari itu aku di rumah sendirian aku lupa untuk bagi tau pada nya.Dan aku pun call fon dia dan aku kata aku dah nak datang ni.Aku pun keluar rumah untuk ke rumahnya.Aku ni mempunyai fikiran yang agak cerdik dan aku pergi ketuk pintu belakan rumah nya supaya tiada sesiapa yang meliihat aku masuk ke rumah anak dara yang ibu bapanya tiada di rumah.

Aku pun ketuklah pintu belakang rumahnya dan aku tunggu ada dalam dua minit dan selepas itu dia membuka pintu itu.Aku bertanya padanya “kenapa awak buka pintu lambat sangat”.Dia pun menjawab “maaf la tadi saya tuka baju.cepat la masuk adik saya tengah tido tu”Aku pun masuk la kedalam rumah dan dia menyuruh aku terus masuk ke dalam biliinya yang tidak berkunci sementara dia pergi melihat adik nya adakah dia masih tidur.

Setelah aku menunggu seketika di dalam bilinya dan dia pun masuk dan dia berkata “tunggu kejap yee..saya nak pegi kencing kejap ya”.Nampaknya aku kena tunggu lagi la.Aku sanggup menunggu lagi.Dia pun keluar dari bilik air dan dia dah tukar pakaian dan sekarang dia memakai baju tidur yang agak nipis dan dia tidak memakai bra dan seluar dalam sehingga aku dapat melihat bulu kemaluannya yang tak berapa tebal.Aku pun berkata padanya..

Aku:ira nipis nya baju awak….

Ira:awak kata nak tengok badan saya…

Aku:Ok…..

Ira:Awak cepat la buka baju..saya dah tak sabar da ni.

Aku:tunggu la kejap…

Aku pun terus membuka baju,seluar dan seluar dalam sehingga aku telanjang bulat di hadapan ira dia berkata “woww…” besarnya batang awak katanya…Aku pun menjawab “mestlah besar baru sedap”.Dia pun menjawab “mesti best kan”.Aku berkata dengan tidak sabar “cepat lah”.Aku terus berbaring di atas katilnya dan dia naik ke atas badan aku dan meletakkan lubang pepeknya pada kepala batang aku.Aku merasakan ada air yang terkena pada batang aku dan aku tahulah bahawa pepek dia telah berair melihat batang aku tadi.

Aku pun berkata “cepat la masukkan batang saya dalam pepak awak”.Dan dia bertanya “sakit ke”.Aku jawab dengan manja “tak sedap”.Dan dia pun senyum tangan nya terus memegang batang ku dan menghalakan batang ku pada pepeknya dan di gosok-gosok pada biji kelentitnya.Sekarang batang aku telah mula masuk sedikit demi sedikit.Ira muala mengerang manja “ahh…ahaah….” dan sesekali dia menggoyangkan ponggongnya dan aku merasakan seperti batanga aku di uli-uli dari dalam pepeknya yang sempit sangat tu.Aku tahu yang ira ni masih dara lagi sekarang dia dah mula mengangkat ponggongnya dan turun semula.Aku pun mengerang perlahan “ah..ahh…” ira cuma tersenyum pada aku.Aku tanya pada dia “kenapa awak senyum…”.Ira pun menjawab dengan manja “muka awak lawak tadi tu…”.

Setelah beberapa minit kami melakukan persetubuhan kami pun menukar posisi kepada posisi doggie pula.Aku menyuruh ira untuk menungging dekat depan aku dan aku menujahkan batang aku masuk semula ke dalam pepek dia.Aku tujah dengan agak kuat sehingga ira mengerang dengan begitu kuat “ahhhhaaahhh….ahhha…. Saaakkkiitttt……….. awak slow la sikit sakit pepek saya tu…”.Aku menjawab “ok……ok….ok…..”.Selepas aku puas bermain dengan pepeknya aku ada terasa nak main dengan lubang yang lagi ketat iaitu lubang jubornya.Aku tampa berkata apa-apa ada nya untuk menjolok jubornya aku dengan sesuka hati menggosokkan kepala batang aku di luar lubang jubornya yang agak terbuka sikit itu.Aku mula menjolok dan ira bercakap “ady jangan-jangan…..tolong jangan……”.Aku tidak menghiraukan desakannya dan terus aku menujahkan batang akku sehingga separuh masuk ke dalam lubang jubornya yang sempit itu.Ira pun menjerit sekuatnya kerana jubornya aku jolok dengan agak kuat.

Selepas beberapa minit aku menjolok jubornya aku terasa nak terpancut dan aku terus pancut kan air mani aku dalam juburnya yang dah longgar itu.Selepas aku mengeluarkan batang aku dari jubornya aku melihat ada darah keluar dari pepek dan jubbornya yang telah koyak aku kerjakan bercampur dengan air mani aku yang pekat itu.Aku mengambil baju tidur nya yang di lucutnya tadi dan aku lap kan darah yang bercampur air mani itu tadi dan kami pun tidur.

Pada awal pagi itu Ira mengejutkan aku supaya bangun kerana mahu menyuruh aku balik kerana ibu bapanya dah nak balik.Aku pun bangun dan memakai pakaian aku semula sambil itu aku berkata pada “Ira bila kita boleh main lagi”.Ira pun menjawab “nanti kalau masa mengizinkan saya akan ajak awak ke rumah saya.“Baik la sayang” aku berkata padanya.

Ketika aku sedang mahu melangkah keluar dari bilik nya itu dia manarik tangan aku dan dia mendekati aku dan memberikan ciuman dari mulut ke mulut kerana malam tadi kami tidak bercium langsung.Ketikan aku menciumnya aku menyorong lidah aku ke dalam mulut nya dan di nyot-nyot nya lidah aku dan tangan aku meramas teteknya untuk terakhir kali pada harin itu.

Selepas hari itu banyak kali jugak kami melakukan hubungan sebegitu dan tak pernah kantoi sampai sekarang………ITU JA LA CERITA YANG AKU DAPAT KONGSIKAN…..

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s