Budak sekolah sangap………..

Nama aku Aliya kirakan aku ni budak Hot la dekat sekolah ramai budak lelaki yang cuba nak ngorat aku tapi aku tak layan sebab aku dah ada pakwa.Aku memang tak suka aktiviti kokuriklum dekat sekolah semuanya bosan.Aku memang selalu ponteng aktiviti kokuriklum dan aku lepak ngan pakwan aku dekat dalam kelas yang berada di block blakan yang dah tak gunaka lagi tu.

Nak dipendekkan cerita aku ngan pakwa aku selalu main ringan-ringan dekat sana.Pada satu hari pakwa aku dah terlalu sangap sangat sampai dia ajak aku main jolok-jolok plak sebab da boring asyik main kulum ja.Hari ini lah hari pertama aku melalui persetubuhan dengan pakwa aku.

Pakwa aku menyuruh aku membuka baju unifom sekolah aku sehingga tinggal bra dan seluar dalam ja.Dia pun membuka baju sendiri.Dia pun terus mencium bibir ku dan tangan nya meramas buah dadaku yang baru ingin membesar.Biasalah aku beru ja lima kali datang bulan tu la barang aku baru nak naik.Aku tengok batang pakwa aku semakin menujal seluar dalamnya.Pakwa aku menyuruh aku untuk membuka bra dan seluar dalam ku.Aku berdiri di hadapan pakwa aku yang menunjukkan wajah kegairahannya.Setelah aku melucutkan semua yang aku pakai sehingga tiada seutas benang pun yang menutup badan aku.

Pakwa aku pun melucutkan seluar dalamnya dan terpacak lah batang nya yang keras itu di hadapan mata aku.Dia pun menyuruh aku untuk mengulum batang nya.Aku pun mengulum sebab dah biasa kulum batang dia aku tak da la rasa malu-malu untuk mengulumnya.Tangannya memegang erat kepala aku dan merik kepala aku untuk memesuk kan batang nya sehingga terkena kepada anak tekak aku.Aku merasa hampir nak tersedak di sebabkan batangnya yang makin berkembang itu masuk ke rongga tekak aku.

Tangan pakwa aku terus meramas buah dadaku yang comel itu.Sesekali dia meramas agak kuat sehingga aku merasa sakit sikit.Aku berkata pada pakwa aku.

Aku:abg jangan la ramas kuat sangat ayang sakit.

Pakwa:sorry la abg geram sangat pada tetek sayang.

Aku terus mengulum batangnya yang berotot itu.Tiba-tiba dia suruh aku bangun dari melutut tadi.Dia merapatkan dua meja untuk aku berbaring di atas nya.Dia terus menyuruh aku untuk berbaring di atas meja tersebut.Aku menurut saja arahannya itu.Pakwa aku terus menhalakan batangnya ke arah pepek aku dan dia menggosok-gosok kepala batangnya kepada biji kelentit aku yang tersembul itu aku merasa ngilu jugak time dia gosok tu.Terangkat ponggong aku dibuatnya sebab merasa ngilu.Pakwa aku pun memulakan langkahnya dengan cuba memasukkan batangnya ke lubang aku yang masih ketat itu sebab aku masih dara lagi mesti la ketat kan susah jugak dia nak masuk kan time tu.

Selepas beberapa saat dia mencuba dan akhirnya kepala batang nya dah mula masuk ke mulut pepek aku.Aku rasa macam ada bola tennis tengah menghentak lubang pepek aku.Pakwa aku pun terus memasukkan batangnya sehingga separuh masuk tapi dia masik tak berpuas hati dan dia terus menekan dan batang nya masuk lebih dalam lagi aku pun meras senak di bahagian perut kerana pertama kali kena jolok kan…………Setelah batangnya masuk semua ke dalam pepek aku dia pun terus memulakan dayungan nya yangpertama.

Dia menarik batangnya dan menolak balik ke dalam dengan kuat sehingga aku mendengus kecil.Ahh….sedap abg…Liya nak lagi bang yang macam ni buat sekali lagi bang sedap…Aku minta dia menujah batang nya denga kuat sekali lagi.Dia cuma menganggukkan kepalanya dengan tidak berkata apa-apa.Di menarik sekali lagi batangnya den terus menujah pantat aku dengan lebih kuat lagi dari tadi.Aku mendengus sekali lagi tapi kali ini agak kuat sedikit..Aahhh……..Abg sedab bang.

Pakwan aku pun terus melajukan pergerkannya jolok…tarik…jolok…tarik….sehinggakan aku merasa aku sudah hampir untuk klimaks.Pakwa aku menjolok dengan lebih laju lagi sehingga aku tengok di sudah hampir tecungap-cungap.Pakwa aku pun sudah hampir nak terpancut dia pun bertanya pada aku nak pancut mana luar atau dalam…Aku menjawab aahh..aaabg….pan.ccuuttt…..luaaarrr…bang Aaaaliiiya….tak nak mengandung lagi…..Pakwa aku mengangguk lagi menunjukkan dia setuju untuk memancut di luar.Dia jolok dengan laju tiba-tiba dia menarik batangnya dan air mani nya di pancutkan ke arah dinding di tepinya.

Time tu aku rasa sangat letih dan mencungap-cungap.Pakwa aku pun terus terduduk dia atas kerusi yang di duduknya sebelum kami main tadi.Aku masih terbaring lagi di atas meja tersebut.Pakwa aku pun datang di sebelah aku dan terus mencium bibir aku sekali lagi dan dia mengucapkan terima kasih kerana mengorbankan dara ku untuknya.

Selepas hari itu aku tidak lagi bertemu dengan pakwa aku kerana dia telah bertukar sekolah tampa pengetahuan aku.Aku sanagt menyesal time tu sebab dia telah menodai dara aku dalam satu hari dan terus menhilang tampa memberi tahu.

Bergitulah berakhir kisah aku….

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to Budak sekolah sangap………..

Tinggalkan Jawapan

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Tukar )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Tukar )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Tukar )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Tukar )

Connecting to %s