Pepek Dara….

Kisah pepek si anak dara-Aku ni meyewa dekat rumah makcik salmah.Makci salmah ni ada dua orang anak dara yang comel dan mantap badannya.Batang aku selalu tegang ja bila tengok botot diaorang dah la suka pakai seluar treks ketet.

Pada satu hari aku baru ja balik dari kerja Makcik salmah tak ada di rumah sebab dia pergi meniaga di pasar seperti biasa hari sabtu dekat pekan ada pasar makcik salmah meniaga di sana.Hanya Akila sahaja yang tinggal di rumah.Aku cuma senyum merenung wajah akila.Akila pun membalas senyum ku itu tadi.Hari ini akila memeakai seluar ketat seperti biasa.

Aku pun masuk ke bilik untuk berihat kerana letih baru balik kerja.Aku pun buka pakaian untuk pegi mandi dengan aku lupa untuk mengunci pintu.Aku masuk kedalam bilik air dengan tidak merasa apa-apa yang pelik.
Selpas aku keluar dari bilik air dan terkejut Akila sedang duduk di atas katil aku.Aku pun bertanya kepadanya.

Aku:ada apa Akila.

Akila:Akila cuma nak tanya abg satu perkara la..

Aku:Apa dia cakap la..

Akila:Abg suka akila tak..

Aku:Memang abg suka kila.Tapi kenapa kila tanya macam ni…

Akila:Boleh abg aja kila macam mana nak main ngan orang lelakai…

Aku:Main apa.

Akila:Sexs..

Aku pun apalagi aku terus suruh dia buka pakaian yang dia pakai.Dia pun menurut apa yang aku suruh.Aku pun apa lagi la memang ini yang aku tunggu selama ini.Setelah kila membuka baju dan seluarnya hingga ynag tinggal hanyalah braa dan seluar dalamnya aja.Terbeliak mata aku melihat tubuh badan Akila yang montok tu.Aku terus duduk di sebelahnya dan terus mengucup bibirnya yang mulus itu.Dengan pantas batang aku terus terpacak dan aku menarik tangan kila untuk memegang batang ku yang semakin keras itu.Akila menurut semua apa yang aku suruh.

Sambil aku mencium bibir kila aku terus meramas tetek budak umur 16tahun ini yang belum sempurna besarnya.Semakin lama tangan aku makin berganjak ke bawah dan meraba pantat Akila yang masih berbalut seluar dalamnya yang berwarna merah jambu.Aku pun dah tak tahan aku pun menyuru akila mengulum batang aku yang dah sempurna keras.

Aku terus menjilat pepeknya yang sudah mula basah.Aku terus menghalakan batang ku ke arah lubang pantatnya dan aku terus menekan ke dalam.Aku rasa batang aku  telah masuk.Aku tekan lagi sehingga habis batang aku tenggelam dalam pepek nya itu.Aku mulakan dayungan aku bermula dengan perlahan dan semakin laju.

Pergerakan dayungan aku semakin laju dan smakin laju aku tengok Akila seperti sesak nafas dan aku terus makin laju mendayung pantat nya sehingga ponggong terangkat kerana terlalu ngilu..Tiba-tiba akila mengerang kekejangan.abg sedab bang laju lagi bang kila dah tak tahan ni….aahhh…ahha……Baik kila abg akan bagi kila puas ini lah cara nak main ngan lelaki tau kila…Ahhha………ahhh………….Kila…aaaahhhh………….

Tiba-tiba aku rasa dah nak terpancut…Aku bertanya pada kila nak pancut dalam ka luar…

Akila:Pancut ja dekat dalam bang kila rasa pancut dalam mesti best…

Aku: baik lah kila…

Aku pun terus menujah batang ku ke bahagian paling dalam sekali……..creeeetttt…………..Akhirnya air maniku terpancut ke dalam panatat nya…Aku terus memerhati ke arah Jam dinding menunjukkan waktu makcik salmah balik masih lambat lagi aku pun Mengajak akila memndi bersama…

Time dalam bilik air untuk mandi akila tolong membsuhkan batang aku yang berlendir tadi…Selepas selesai mandi aku terus mengenakan tuala aku.Dengan tiba-tiba akila menari tuala aku sehingga lucut dan dia menari batang aku dan terus di kulum nya kerana tadi aku bgi dia kulum kejap sangat dan kali ini dia nak aku pancut dalam mulut dia..Aku pun apa lagi terus menghayun batang aku keleuar masuk dalam mulut Akila yang aku idamkan sebelum ini untuk meciumnya.

Pada hujung nya aku pun terpancung di dalam mulut Akila.

Akila berkata pada ku.Akila:Abg nanti besok kita main lagi ya..      Aku:Baik kila ni abg sayang kila ni esok abg minum ubat kuat OK biar kila lagi puas dari hari ni.Kila tak bagi tau awal-awal kila nak main ngan abg takda la abg sedia untuk kuat kan batang abg….

Begitu la ceritanya…………

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Tinggalkan Jawapan

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Tukar )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Tukar )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Tukar )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Tukar )

Connecting to %s