Awek sebelah umah cun

Nama aku ady aku nak cerita sikit pasal pengalaman aku tentang sexs la apa lagi kan dah blog ni untuk cerita macam ni kan mesti lah ini topik cerita nya.

Cerita ni bermula bial ada satu keluarga yang baru pindah di sebelah umah aku dia ada seorang anak dara yang memang cun la terpikat aku nengooknya badan manatab teteknya boleh tahan la besa jugak.Nak di jadikan cerita pada satu hari tu mak dia suruh dia menyidai baju di luar rumah dan dia pun keluar dari rumah untuk menyidai kain timme tu macam biasa la aku lepak depan rumah menhirup udara segar aku pun ternampak dia keluar dalam keadaan berkemban dan mata aku terus tertummpu ke arah dia yang bergitu seksi itu.Tiba-tiba aku merasakan adik aku yang sedang tidur telah mula bangun.

Mata aku masih tertumpu kepada satu badan yang seksi itu.Otak aku mula berfikir macam-macam idea jahat untuk merogolnya dan mcam-macam.Tiba-tiba dia memandang ke arah aku yang sedang memerhatikan tubuhnya itu.Aku pun buat-buat melihat ke arah lain.Selepas dia selesai menyidai kain dia datang menuju ke arah aku…dia panggil aku ady dan aku panggil dia ira…

Dia bertanya pada aku…

Ira:kenapa mata awak tak berkedip tengok saya tadi….

aku:mana ada…

Ira:Tipu saya nampak tadi…(nada marah)

Aku:(aku mengaku)saya tak tahan tengok awak mantab sangat….

Ira:Betul ka badan saya mantab…Awak orang oertama kata badan saya mantab….

katanya……

Dia kata pada aku “awak pernah main ngan pempuan ka sebelum ni” dan aku jawab “tak pernah”.Dia berkata lagi “nak try tak”.Aku bertanya nak main ngan sapa.Ira menjawab dengan pantas “saya ada” katanya.Aku pun tersenyum pada nya dan berkata “boleh ka main ngan awak”.Di jawab “apa tak blehnya saye pun nak try jugak macam mana rasa nya main ngan lelaki”.Aku tanya pada dia “bila nak buat”.Di jawab “malam ni saye dengan adik ja dekat rumah sebab mak dan ayah saya pegi tido rumah sedara sebab anak makcik saya tu kenduri dan saya malas nak pegi”dan dia kata lagi “saya tunggu malam ni tau”sambil membuka ikatan kain dan menunjukkan teteknya yang besar pada aku tapi dia atk bagi pegang sebab dia kata malam nanti pegang la puas-puas.

Aku pun masuk ke dalam rumah dan mata aku hanya memerhatikan arah rumah ira untuk memerhatikan adakah mak dan bapa nya dah keliuar atau belum.Selepas setengah jam aku menunggu akhirnya aku melihat mereka dah mula keluar dari rumah.Aku berkata dalam hati “yaehh!! masanya dah tiba”.Pada ketika itu ira sedang memakai baju t-shirt dan berkain batik.Ketika itu aku melihat baju t-shirt nya agak ketat sehingga menampakkan bentuk buah dada nya yang agak besar membuatkan aku menjadi stim.

Kebetulan pada hari itu aku di rumah sendirian aku lupa untuk bagi tau pada nya.Dan aku pun call fon dia dan aku kata aku dah nak datang ni.Aku pun keluar rumah untuk ke rumahnya.Aku ni mempunyai fikiran yang agak cerdik dan aku pergi ketuk pintu belakan rumah nya supaya tiada sesiapa yang meliihat aku masuk ke rumah anak dara yang ibu bapanya tiada di rumah.

Aku pun ketuklah pintu belakang rumahnya dan aku tunggu ada dalam dua minit dan selepas itu dia membuka pintu itu.Aku bertanya padanya “kenapa awak buka pintu lambat sangat”.Dia pun menjawab “maaf la tadi saya tuka baju.cepat la masuk adik saya tengah tido tu”Aku pun masuk la kedalam rumah dan dia menyuruh aku terus masuk ke dalam biliinya yang tidak berkunci sementara dia pergi melihat adik nya adakah dia masih tidur.

Setelah aku menunggu seketika di dalam bilinya dan dia pun masuk dan dia berkata “tunggu kejap yee..saya nak pegi kencing kejap ya”.Nampaknya aku kena tunggu lagi la.Aku sanggup menunggu lagi.Dia pun keluar dari bilik air dan dia dah tukar pakaian dan sekarang dia memakai baju tidur yang agak nipis dan dia tidak memakai bra dan seluar dalam sehingga aku dapat melihat bulu kemaluannya yang tak berapa tebal.Aku pun berkata padanya..

Aku:ira nipis nya baju awak….

Ira:awak kata nak tengok badan saya…

Aku:Ok…..

Ira:Awak cepat la buka baju..saya dah tak sabar da ni.

Aku:tunggu la kejap…

Aku pun terus membuka baju,seluar dan seluar dalam sehingga aku telanjang bulat di hadapan ira dia berkata “woww…” besarnya batang awak katanya…Aku pun menjawab “mestlah besar baru sedap”.Dia pun menjawab “mesti best kan”.Aku berkata dengan tidak sabar “cepat lah”.Aku terus berbaring di atas katilnya dan dia naik ke atas badan aku dan meletakkan lubang pepeknya pada kepala batang aku.Aku merasakan ada air yang terkena pada batang aku dan aku tahulah bahawa pepek dia telah berair melihat batang aku tadi.

Aku pun berkata “cepat la masukkan batang saya dalam pepak awak”.Dan dia bertanya “sakit ke”.Aku jawab dengan manja “tak sedap”.Dan dia pun senyum tangan nya terus memegang batang ku dan menghalakan batang ku pada pepeknya dan di gosok-gosok pada biji kelentitnya.Sekarang batang aku telah mula masuk sedikit demi sedikit.Ira muala mengerang manja “ahh…ahaah….” dan sesekali dia menggoyangkan ponggongnya dan aku merasakan seperti batanga aku di uli-uli dari dalam pepeknya yang sempit sangat tu.Aku tahu yang ira ni masih dara lagi sekarang dia dah mula mengangkat ponggongnya dan turun semula.Aku pun mengerang perlahan “ah..ahh…” ira cuma tersenyum pada aku.Aku tanya pada dia “kenapa awak senyum…”.Ira pun menjawab dengan manja “muka awak lawak tadi tu…”.

Setelah beberapa minit kami melakukan persetubuhan kami pun menukar posisi kepada posisi doggie pula.Aku menyuruh ira untuk menungging dekat depan aku dan aku menujahkan batang aku masuk semula ke dalam pepek dia.Aku tujah dengan agak kuat sehingga ira mengerang dengan begitu kuat “ahhhhaaahhh….ahhha…. Saaakkkiitttt……….. awak slow la sikit sakit pepek saya tu…”.Aku menjawab “ok……ok….ok…..”.Selepas aku puas bermain dengan pepeknya aku ada terasa nak main dengan lubang yang lagi ketat iaitu lubang jubornya.Aku tampa berkata apa-apa ada nya untuk menjolok jubornya aku dengan sesuka hati menggosokkan kepala batang aku di luar lubang jubornya yang agak terbuka sikit itu.Aku mula menjolok dan ira bercakap “ady jangan-jangan…..tolong jangan……”.Aku tidak menghiraukan desakannya dan terus aku menujahkan batang akku sehingga separuh masuk ke dalam lubang jubornya yang sempit itu.Ira pun menjerit sekuatnya kerana jubornya aku jolok dengan agak kuat.

Selepas beberapa minit aku menjolok jubornya aku terasa nak terpancut dan aku terus pancut kan air mani aku dalam juburnya yang dah longgar itu.Selepas aku mengeluarkan batang aku dari jubornya aku melihat ada darah keluar dari pepek dan jubbornya yang telah koyak aku kerjakan bercampur dengan air mani aku yang pekat itu.Aku mengambil baju tidur nya yang di lucutnya tadi dan aku lap kan darah yang bercampur air mani itu tadi dan kami pun tidur.

Pada awal pagi itu Ira mengejutkan aku supaya bangun kerana mahu menyuruh aku balik kerana ibu bapanya dah nak balik.Aku pun bangun dan memakai pakaian aku semula sambil itu aku berkata pada “Ira bila kita boleh main lagi”.Ira pun menjawab “nanti kalau masa mengizinkan saya akan ajak awak ke rumah saya.“Baik la sayang” aku berkata padanya.

Ketika aku sedang mahu melangkah keluar dari bilik nya itu dia manarik tangan aku dan dia mendekati aku dan memberikan ciuman dari mulut ke mulut kerana malam tadi kami tidak bercium langsung.Ketikan aku menciumnya aku menyorong lidah aku ke dalam mulut nya dan di nyot-nyot nya lidah aku dan tangan aku meramas teteknya untuk terakhir kali pada harin itu.

Selepas hari itu banyak kali jugak kami melakukan hubungan sebegitu dan tak pernah kantoi sampai sekarang………ITU JA LA CERITA YANG AKU DAPAT KONGSIKAN…..

Posted in Uncategorized | Tinggalkan komen

Batang abang tiri

Nama aku Fadilah tapi orang panggil aku dila aja.Aku ni ada seorang abang tiri kerana bapak aku kawin dengan perempuan lain selepas mak aku meniggal.Nak di pendekkan cerita pada stu hari aku telah di nodai oleh abang tiri aku.

Pada satu malam selepas semua orang dah tidor tapi aku belum tidur sebab nak menyiapkan kerja sekolah yang belum selesai.Malam itu jam dinding pun berdetik dan aku perhatikan ke arah jam dinding tersebut telah menunjukkan pukul satu pagi.Aku rasa mengantuk tapi kerja belum saip dan aku membuat keputusan untuk membuat air kopi di dapur supaya mengantuk itu berkurang sedikit.Bilik aku berhampiran dengan dapur ja.Semasa aku di dapur dan sedang membuat air tiba-tiba ada seseorang memeluk pinggang aku.Aku pun berpaling ke belakan untuk melihat siapakah yang memeluk aku itu.Sekali aku tengok rupanya abang tiri aku.Aku bertanya.

Aku:Kenapa abg peluk dila ni…

Abg:Tak ada apa cuma nak rasa tubuh badan dila yang montok ni ja.

Aku:apa abg ni daah tak betul ka.(nada marah)

Aku menarik tangan nya untuk melepaskan diri dari pelukannya.Abang tiri ku itu masih memeluk dengan kuat sehingga aku tidak dapat menarik tanganya untuk melepaskan diri.Abang tiri ku terus memeluk aku dan membawa aku masuk ke biliknya…

Aku:kenapa ni bang…

Abg:tak da apa…

aku:cakap la apa abg nak ni……….dila takut…

Abg:abang nak main ngan dila bleh…

Aku:kenapa abang tak cakap awal-awal kan senang…dila pun dah lama tak main…

Abang tiri ku suruh aku membuka semua pakaian yang aku pakai sehingga tidak tertutup oleh sehelai benang pun.Abang aku pun telah berbogel dan aku terlihat batangnya nya baru mahu keras…Besar jugak batang abang aku ni…….Abang ku suruh aku mengulum batangnya yang semakin mengeras itu.Aku pun terus mengulum dengan bergitu ghairah…Abang memaut kepala aku dan menarik kepala aku sehingga batangnya tersentak pada anak tekak aku.Pepek aku dah mula berair….Abang mengeluarkan batang nya dari mulut aku dan dia terus meramas tetek aku dengan kuat.Tangannya menyusur turun ke arah pepek aku.Abang terus mengintil biji kelentit aku sampai aku kengiluan.Tergeliat-geliat badan aku di buatnya.Abang memasukkan jarinya ke dalam lubang pepek aku.Aku rasa biasa sebab dah selalu aku main di dalam bilik sorang-sorang aku jolok ja pepek aku ngan jari kalau stim sangat.

Setelah abang mengeluarkan jarinya dari pepek aku di terus menhalakan kepala roketnya ke arah pepek aku dan dia terus menekan untuk memasukkannya ke dalam lubang pepek aku yang dah basah.Abang memulakan langkahnya dengan membuat pergerakan keluar masuk dengan perlahan dan semakin laju…Aku merasakan batangnya memang besar.Aku memang rasa syok la sebab aku dah lama tak romen ngan lelaki ni.Abang semakin laju mencucuk jarumnya ke dalam pepek aku.Sesekali abang menghentak batangnya ke dalam dengan kuat sehingga membuatkan perut aku menjadi senak..Abang membuat pergerakan semakin laju.

Aku:Abang sedab bang aaahhh……..bang laju lagi bang aahhh….ahhh…..aaaahhhhh……..

Abg:Ok sayang.

Abang menjolok pantat aku dengan hebat sekali.Sekarang dia suruh aku menukar posisi sexs kami.Sekarang posisi nya adalah doggy aku pun menonggeng dengan segera.Abang pun memasuk kan batang nya semula ke dalam pepek aku.Abang terus menjolok sengan lebih laju lagi sehingga aku mendengus…Ahhh….abaanng…aahhhh…………memang sedap betul main ngan abang.

Akhirnya aku pun keletihan dan abang pun seudah letih dan pinggangnya dah lenguh kerana melakukan pergerakan menjolok aku dengan laju.Aku memang puas malam tu aku cakap pada abang kali ini main free kalau lain kali nak main lagi kena bayar tau……

Abg:Ok nanti kalau nak main abang bayar berapa yang adik nak janji adik bagi abang puas.

Posted in Uncategorized | Tinggalkan komen

Budak sekolah sangap………..

Nama aku Aliya kirakan aku ni budak Hot la dekat sekolah ramai budak lelaki yang cuba nak ngorat aku tapi aku tak layan sebab aku dah ada pakwa.Aku memang tak suka aktiviti kokuriklum dekat sekolah semuanya bosan.Aku memang selalu ponteng aktiviti kokuriklum dan aku lepak ngan pakwan aku dekat dalam kelas yang berada di block blakan yang dah tak gunaka lagi tu.

Nak dipendekkan cerita aku ngan pakwa aku selalu main ringan-ringan dekat sana.Pada satu hari pakwa aku dah terlalu sangap sangat sampai dia ajak aku main jolok-jolok plak sebab da boring asyik main kulum ja.Hari ini lah hari pertama aku melalui persetubuhan dengan pakwa aku.

Pakwa aku menyuruh aku membuka baju unifom sekolah aku sehingga tinggal bra dan seluar dalam ja.Dia pun membuka baju sendiri.Dia pun terus mencium bibir ku dan tangan nya meramas buah dadaku yang baru ingin membesar.Biasalah aku beru ja lima kali datang bulan tu la barang aku baru nak naik.Aku tengok batang pakwa aku semakin menujal seluar dalamnya.Pakwa aku menyuruh aku untuk membuka bra dan seluar dalam ku.Aku berdiri di hadapan pakwa aku yang menunjukkan wajah kegairahannya.Setelah aku melucutkan semua yang aku pakai sehingga tiada seutas benang pun yang menutup badan aku.

Pakwa aku pun melucutkan seluar dalamnya dan terpacak lah batang nya yang keras itu di hadapan mata aku.Dia pun menyuruh aku untuk mengulum batang nya.Aku pun mengulum sebab dah biasa kulum batang dia aku tak da la rasa malu-malu untuk mengulumnya.Tangannya memegang erat kepala aku dan merik kepala aku untuk memesuk kan batang nya sehingga terkena kepada anak tekak aku.Aku merasa hampir nak tersedak di sebabkan batangnya yang makin berkembang itu masuk ke rongga tekak aku.

Tangan pakwa aku terus meramas buah dadaku yang comel itu.Sesekali dia meramas agak kuat sehingga aku merasa sakit sikit.Aku berkata pada pakwa aku.

Aku:abg jangan la ramas kuat sangat ayang sakit.

Pakwa:sorry la abg geram sangat pada tetek sayang.

Aku terus mengulum batangnya yang berotot itu.Tiba-tiba dia suruh aku bangun dari melutut tadi.Dia merapatkan dua meja untuk aku berbaring di atas nya.Dia terus menyuruh aku untuk berbaring di atas meja tersebut.Aku menurut saja arahannya itu.Pakwa aku terus menhalakan batangnya ke arah pepek aku dan dia menggosok-gosok kepala batangnya kepada biji kelentit aku yang tersembul itu aku merasa ngilu jugak time dia gosok tu.Terangkat ponggong aku dibuatnya sebab merasa ngilu.Pakwa aku pun memulakan langkahnya dengan cuba memasukkan batangnya ke lubang aku yang masih ketat itu sebab aku masih dara lagi mesti la ketat kan susah jugak dia nak masuk kan time tu.

Selepas beberapa saat dia mencuba dan akhirnya kepala batang nya dah mula masuk ke mulut pepek aku.Aku rasa macam ada bola tennis tengah menghentak lubang pepek aku.Pakwa aku pun terus memasukkan batangnya sehingga separuh masuk tapi dia masik tak berpuas hati dan dia terus menekan dan batang nya masuk lebih dalam lagi aku pun meras senak di bahagian perut kerana pertama kali kena jolok kan…………Setelah batangnya masuk semua ke dalam pepek aku dia pun terus memulakan dayungan nya yangpertama.

Dia menarik batangnya dan menolak balik ke dalam dengan kuat sehingga aku mendengus kecil.Ahh….sedap abg…Liya nak lagi bang yang macam ni buat sekali lagi bang sedap…Aku minta dia menujah batang nya denga kuat sekali lagi.Dia cuma menganggukkan kepalanya dengan tidak berkata apa-apa.Di menarik sekali lagi batangnya den terus menujah pantat aku dengan lebih kuat lagi dari tadi.Aku mendengus sekali lagi tapi kali ini agak kuat sedikit..Aahhh……..Abg sedab bang.

Pakwan aku pun terus melajukan pergerkannya jolok…tarik…jolok…tarik….sehinggakan aku merasa aku sudah hampir untuk klimaks.Pakwa aku menjolok dengan lebih laju lagi sehingga aku tengok di sudah hampir tecungap-cungap.Pakwa aku pun sudah hampir nak terpancut dia pun bertanya pada aku nak pancut mana luar atau dalam…Aku menjawab aahh..aaabg….pan.ccuuttt…..luaaarrr…bang Aaaaliiiya….tak nak mengandung lagi…..Pakwa aku mengangguk lagi menunjukkan dia setuju untuk memancut di luar.Dia jolok dengan laju tiba-tiba dia menarik batangnya dan air mani nya di pancutkan ke arah dinding di tepinya.

Time tu aku rasa sangat letih dan mencungap-cungap.Pakwa aku pun terus terduduk dia atas kerusi yang di duduknya sebelum kami main tadi.Aku masih terbaring lagi di atas meja tersebut.Pakwa aku pun datang di sebelah aku dan terus mencium bibir aku sekali lagi dan dia mengucapkan terima kasih kerana mengorbankan dara ku untuknya.

Selepas hari itu aku tidak lagi bertemu dengan pakwa aku kerana dia telah bertukar sekolah tampa pengetahuan aku.Aku sanagt menyesal time tu sebab dia telah menodai dara aku dalam satu hari dan terus menhilang tampa memberi tahu.

Bergitulah berakhir kisah aku….

Posted in Uncategorized | 1 Komen

Pepek Dara….

Kisah pepek si anak dara-Aku ni meyewa dekat rumah makcik salmah.Makci salmah ni ada dua orang anak dara yang comel dan mantap badannya.Batang aku selalu tegang ja bila tengok botot diaorang dah la suka pakai seluar treks ketet.

Pada satu hari aku baru ja balik dari kerja Makcik salmah tak ada di rumah sebab dia pergi meniaga di pasar seperti biasa hari sabtu dekat pekan ada pasar makcik salmah meniaga di sana.Hanya Akila sahaja yang tinggal di rumah.Aku cuma senyum merenung wajah akila.Akila pun membalas senyum ku itu tadi.Hari ini akila memeakai seluar ketat seperti biasa.

Aku pun masuk ke bilik untuk berihat kerana letih baru balik kerja.Aku pun buka pakaian untuk pegi mandi dengan aku lupa untuk mengunci pintu.Aku masuk kedalam bilik air dengan tidak merasa apa-apa yang pelik.
Selpas aku keluar dari bilik air dan terkejut Akila sedang duduk di atas katil aku.Aku pun bertanya kepadanya.

Aku:ada apa Akila.

Akila:Akila cuma nak tanya abg satu perkara la..

Aku:Apa dia cakap la..

Akila:Abg suka akila tak..

Aku:Memang abg suka kila.Tapi kenapa kila tanya macam ni…

Akila:Boleh abg aja kila macam mana nak main ngan orang lelakai…

Aku:Main apa.

Akila:Sexs..

Aku pun apalagi aku terus suruh dia buka pakaian yang dia pakai.Dia pun menurut apa yang aku suruh.Aku pun apa lagi la memang ini yang aku tunggu selama ini.Setelah kila membuka baju dan seluarnya hingga ynag tinggal hanyalah braa dan seluar dalamnya aja.Terbeliak mata aku melihat tubuh badan Akila yang montok tu.Aku terus duduk di sebelahnya dan terus mengucup bibirnya yang mulus itu.Dengan pantas batang aku terus terpacak dan aku menarik tangan kila untuk memegang batang ku yang semakin keras itu.Akila menurut semua apa yang aku suruh.

Sambil aku mencium bibir kila aku terus meramas tetek budak umur 16tahun ini yang belum sempurna besarnya.Semakin lama tangan aku makin berganjak ke bawah dan meraba pantat Akila yang masih berbalut seluar dalamnya yang berwarna merah jambu.Aku pun dah tak tahan aku pun menyuru akila mengulum batang aku yang dah sempurna keras.

Aku terus menjilat pepeknya yang sudah mula basah.Aku terus menghalakan batang ku ke arah lubang pantatnya dan aku terus menekan ke dalam.Aku rasa batang aku  telah masuk.Aku tekan lagi sehingga habis batang aku tenggelam dalam pepek nya itu.Aku mulakan dayungan aku bermula dengan perlahan dan semakin laju.

Pergerakan dayungan aku semakin laju dan smakin laju aku tengok Akila seperti sesak nafas dan aku terus makin laju mendayung pantat nya sehingga ponggong terangkat kerana terlalu ngilu..Tiba-tiba akila mengerang kekejangan.abg sedab bang laju lagi bang kila dah tak tahan ni….aahhh…ahha……Baik kila abg akan bagi kila puas ini lah cara nak main ngan lelaki tau kila…Ahhha………ahhh………….Kila…aaaahhhh………….

Tiba-tiba aku rasa dah nak terpancut…Aku bertanya pada kila nak pancut dalam ka luar…

Akila:Pancut ja dekat dalam bang kila rasa pancut dalam mesti best…

Aku: baik lah kila…

Aku pun terus menujah batang ku ke bahagian paling dalam sekali……..creeeetttt…………..Akhirnya air maniku terpancut ke dalam panatat nya…Aku terus memerhati ke arah Jam dinding menunjukkan waktu makcik salmah balik masih lambat lagi aku pun Mengajak akila memndi bersama…

Time dalam bilik air untuk mandi akila tolong membsuhkan batang aku yang berlendir tadi…Selepas selesai mandi aku terus mengenakan tuala aku.Dengan tiba-tiba akila menari tuala aku sehingga lucut dan dia menari batang aku dan terus di kulum nya kerana tadi aku bgi dia kulum kejap sangat dan kali ini dia nak aku pancut dalam mulut dia..Aku pun apa lagi terus menghayun batang aku keleuar masuk dalam mulut Akila yang aku idamkan sebelum ini untuk meciumnya.

Pada hujung nya aku pun terpancung di dalam mulut Akila.

Akila berkata pada ku.Akila:Abg nanti besok kita main lagi ya..      Aku:Baik kila ni abg sayang kila ni esok abg minum ubat kuat OK biar kila lagi puas dari hari ni.Kila tak bagi tau awal-awal kila nak main ngan abg takda la abg sedia untuk kuat kan batang abg….

Begitu la ceritanya…………

Posted in Uncategorized | Tinggalkan komen

Hello world!

Welcome to WordPress.com! This is your very first post. Click the Edit link to modify or delete it, or start a new post. If you like, use this post to tell readers why you started this blog and what you plan to do with it.

Happy blogging!

Posted in Uncategorized | 1 Komen